Yazar "Karakaya, Ertuğrul" için listeleme
-
Akıllı Telefon Aracılığıyla Tüketicinin Bilgi Arama, İletişim Ve Satın Alma Davranışlarını Etkileyen Faktörler: Kırıkkale’de Bir Alan Araştırması
Günümüzde insan hayatının önemli bir parçası haline gelen akıllı telefon,tüketici davranışlarını da etkilemektedir. Akıllı telefon tüketimle ilgili bilgi arama,iletişim veya alışverişi gerçekleştirme gibi amaçlar için ... -
Kişilik tiplerinin satış performansı üzerindeki etkisi ve süpermarket zincirlerinde bir uygulama
Karakaya, Ertuğrul (Kırıkkale Üniversitesi, 2013)Son yıllarda işletmeler hangi sektörde faaliyet gösterirlerse göstersinler içinde bulunduğumuz bilişim çağı nedeniyle, yaşadıkları rekabet, ticari yaşamları boyunca gördükleri en zor şartlara sahip hale gelmiştir. Rekabet ... -
Kırıkkale ili ihtiyaç analizi
Karakaya, Ertuğrul; Kırıkkale Üniversitesi, , Otel lokanta ve ikram hizmetleri (KırıkkaleKırıkkale Üniversitesi, 2016)… -
Perakende sektöründe özel markalı ürünlerin müşteri sadakati ile ilişkisi: Kırıkkale İlinde bir uygulama
Pehlivan, İlhan (Kırıkkale Üniversitesi, 2016)Araştırmanın Amacı: Perakende Sektöründe Müşteri Sadakatinin Özel Markalı Ürünlerle İlişkisini ortaya çıkarmak olarak belirlenmiştir. Araştırmada genel tarama yöntemi kullanılmıştır. Ölçme aracı olarak araştırmacı tarafından ... -
Rekabet avantajı sağlaması açısından müşteri ilişkileri yönetimi ve bir süpermarket uygulaması
Karakaya, Ertuğrul (Kırıkkale Üniversitesi, 2007)Bu çalışmada işletmelerin varlıklarını sürdürebilmek için kendilerini her gün daha dazorlaşan yerel ve global rekabet ortamına ayak uydurabilmek, daha doğrusu faaliyetgösterdikleri sektörde kendilerine rekabet avantajı ... -
Satış temsilcilerinin müşteriye karşı tutum ve davranışlarının müşteri tercihlerindeki etkisi, bir zincir hazır giyim mağazası örneği
Özet: Günümüzde küreselleşen pazar koşulları, yaşanan hızlı değişim sürecinde üretilen mal ve hizmetlerdeki çeşitlilik, uluslararası ticaretin gelişimi, ticari sınırların ortadan kalkması ve teknolojik ilerlemeler beraberinde ... -
Sosyal medya alanında müşteri ilişkileri yönetiminin pazarlama performansına etkileri ve bir araştırma
Gürsoy, Yunus Emre (Kırıkkale Üniversitesi, 2022)Firmaların sosyal medya üzerinde yürüttükleri CRM faaliyetlerinin firmaların pazarlama başarısı üzerindeki etkisinin belirlenmesi firmaların genel başarısı için önemli bir değişken haline geldiği ve bu konunun araştırmaya ... -
Şikâyet yönetim süreci sonrası memnuniyeti etkileyen faktörler üzerine uygulamalı bir araştırma
Müşteri beklentilerinin karşılanmaması sonucu oluşan tatminsizliğin ifade edilmesi olarak tanımlanan müşteri şikâyetlerinin özenle ele alınıp çözülmesi, pazarlama biliminde müşteri memnuniyetinin sağlanması ve müşterilerin ... -
Tüketicilerin genel kaygı düzeyinin; Risk algılamaları ve karar verme tarzları üzerine etkisi
Sevli, Kübranur (Kırıkkale Üniversitesi, 2019)Bu araştırmada tüketicilerin genel kaygı düzeylerinin risk algılamaları ve karar verme tarzları üzerine etkisi incelenmiştir. Araştırmada üç temel amaç bulunmaktadır. Birinci amaç, genel kaygı düzeyinin; demografik ... -
Yapıcı Özür Dilemenin Müşteri Affediciliğindeki Rolü: Kırıkkale İlinde Market Alışverişlerine Yönelik Bir Araştırma
Karakaya, Ertuğrul; Bozacı, İbrahim (2019)Ticari ilişkilerde, müşterilerin mal, hizmet, süreç veya çalışan davranışları gibi nedenlerle işletme hataları ile karşılaşması kaçınılmazdır. İşletme hataları sonucunda müşteri tutum ve davranışlarının olumsuz hale ...